Pohjois-Helsingin Vihreiden (Pohevi) uusi hallitus on aloittanut työnsä. Eilisessä kokouksessa Pohevin hallitus järjestäytyi ja suunnitteli kevätkauden toimintaa.

Uuden hallituksen kokoonpano:

Puheenjohtaja Terhi Ainiala (Länsi-Pakila)

Varapuheenjohtaja Sami Halme (Maunula)

Sihteeri Jan Ruusuvuori (Länsi-Pakila)

Tiedottaja Riikka Suominen (Metsälä)

Taloudenhoitaja Jari J. Marjanen (Oulunkylä)

Anna Heinsalmi (Itä-Pakila)

Juhani Kuronen (Suursuo)

Matti Lassas (Oulunkylä)

Joonas Lyytinen (Maunula)

Arja Toiviainen (Paloheinä)

Max Toiviainen (Paloheinä)

”Olemme iloisia siitä, että koko Pohjois-Helsingin alue on hyvin edustettuna hallituksessa. Toimialue on laaja, joten on tärkeää seurata eri kaupunginosia ja niiden ajankohtaisia tapahtumia esimerkiksi kaavoituksessa ja sosiaali- ja terveyspalveluissa”, sanoo puheenjohtaja Terhi Ainiala.

Pohevin tämän kevään tärkein tapahtuma on eurovaalit. Vaikka ehdokkaina ei ole Pohjois-Helsingin alueen vihreitä, on vaalien tulos tärkeä paikallisellakin tasolla. Pohevi järjestää alueella vaalitapahtumia, tarkoitus on saada eurovaaliehdokkaita tutustumaan alueeseen.

Lisäksi Pohevin hallitus seuraa kiinnostuneena parhaillaan suunniteltavan uuden yleiskaavan etenemistä ja edistää kaikin mahdollisin tavoin vihreää Pohjois-Helsinkiä. Hallitus ottaa myös ilomielin vastaan ideoita ja kommentteja kaikilta alueen asukkailta, jotta Pohjois-Helsingistä saadaan entistä vihreämpi.

Pohjois-Helsingin Vihreät on Helsingin Vihreiden paikallisyhdistys. Sen toimialue on: Oulunkylä, Pirkkola, Maunula, Metsälä, Patola, Veräjälaakso, Pakila, Tuomarinkylä, Paloheinä, Torpparinmäki ja Tuomarinkartano.

www.pohevi.fi

Lisätietoja: